Mail naar Auto Service van der Velden





We nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Bel mij terug





We nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Facebook account van Auto Service van der Velden Contact opnemen met Auto Service van der Velden Bel naar Auto Service van der Velden
Klachtenprocedure - Euromobil Zoetermeer
Auto Service van der Velden
>
Nieuw Euromobil account aanmaken


Reserveren

Ons dagtarief is gebaseerd op 24 uur.
Voor de openingstijden van onze vestigingen verwijzen we je naar onze partnerwebsites.

Contact partners



Naar stap 2: Model opties

Klachtenprocedure


Hebt u een klacht of opmerking?

Euromobil Zoetermeer streeft naar een snelle dienstverlening met een hoge kwaliteit. Mocht u, ondanks onze inspanningen om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, niet tevreden zijn dan kunt u een klacht indienen. Hieronder vindt u informatie over hoe u uw klacht kunt indienen en binnen welke termijn u een reactie kunt verwachten. Met deze klachtenprocedure willen wij benadrukken veel waarde te hechten aan de relatie met onze klanten. Uw klacht nemen wij dan ook uiterst serieus. Daarnaast is uw klacht voor ons aanleiding om na te gaan of wij onze bedrijfsvoering kunnen verbeteren.

Hoe en waar kunt u uw klacht indienen?

U kunt uw klacht indienen door ons een e-mail te sturen.

Ook kunt u een schriftelijke klacht insturen naar:

Euromobil Zoetermeer
Postbus 176
2700AD Zoetermeer

U ontvangt een schriftelijke (e-mail) ontvangstbevestiging van het binnenkomen van uw klacht.

De klacht dient duidelijk omschreven te worden met een heldere onderbouwing van uw standpunt en kan nooit anoniem ingediend worden. 

Binnen welke termijn kunt een antwoord verwachten? 

Euromobil Zoetermeer streeft ernaar om u klacht binnen twee weken te behandelen. U wordt middels een brief op de hoogte gesteld over de afhandeling hiervan.

Adresgegevens

Euromobil Zoetermeer
Industrieweg 2
2712LB Zoetermeer

Postbus 176
2700AD Zoetermeer

T: 079-3314300
F: 079-3433335

Meer info


Direct reserveren